Boodschappen

Ongeveer één keer per week doe ik boodschappen bij de grootste supermarkt van de stad. Die is nog maar kort geleden geopend, en verrassend modern. Ruim opgezet, een groot aanbod, en zelfs een parkeerplaats erbij. Het alternatief bestaat uit twee wat kleinere winkels in het centrum van de stad, waar ik ook regelmatig kom, al was het maar omdat het wat meer op de route ligt. Het blijft een beetje zoeken naar wat je waar kunt krijgen, maar alles bij elkaar kunnen we hier prima leven. Al zijn we wel altijd erg blij met bezoek uit Nederland, niet alleen omdat het zo gezellig is, maar ook omdat ze van die typisch Nederlandse dingen voor ons mee kunnen nemen, zoals speculaaskruiden en hagelslag. Want dat heb je hier niet…

Vandaag kon M. de oudste niet naar school brengen en ophalen, dus mocht ik dat doen, wat ik weer mooi kon combineren met de boodschappen. Voor de school van de oudste moest ik nog een boek kopen

Leave a Reply

