Opgesloten

Vanwege de stakingen konden we vandaag nergens heen. Op de weg naar het centrum lag overal glas en andere rommel, en er werden autobanden in brand gestoken. M. heeft het nog even geprobeerd, op de motor, maar kwam al snel weer terug. Hij heeft dus de hele dag thuis gewerkt, op ‘mijn’ nieuwe werkplek. De oudste kon ook niet naar school, dus we hebben maar een beetje thuis gezeten. Ik voelde me echt de babysit. Om toch nog wat te doen heb ik ‘s middags de machete gepakt en ben wat gaan hakken in het ‘bloemperk’ in onze tuin, waar de mooie bloeiende planten enigszins overwoekerd werden door hoog opgeschoten katoenstruiken, die heb ik dus maar grofstoffelijk omgehakt. Maar net toen ik de smaak te pakken kreeg, begon het keihard te regenen (20 mm in ca. 10 minuten), dus het is nog niet af. Morgen weer een kans…

Leave a Reply

