Tussen twee werelden

Ik leef een beetje tussen twee werelden. Nu nog hier, maar straks… in Nederland! In een soort van doordachte opwelling heb ik vorige week besloten de rest van deze maand in Nederland door te brengen, met de kids. Manlief kan helaas niet mee, hij moet werken – en de verhuizing regelen. Daar voel ik me wel een beetje schuldig over, maar ik heb het wel even een beetje gehad hier. De schoolvakantie duurt al sinds half december. Deze maand gaan alle kinderen weer naar school, maar omdat wij gaan verhuizen, gaan die van ons pas in april, in Tarapoto naar school. Voor de verhuizing valt niet zo heel veel voor te bereiden en ik kan ook niet echt iets nieuws beginnen (zoals werk zoeken), omdat we hier weg gaan. Ik begon zelfs te overwegen de naaimachine erbij te pakken en wat te gaan naaien, nou dan is het wel heel erg met me gesteld. En het is inmiddels alweer 8 maanden geleden dat we in Nederland waren… Dus heb ik het maar gedaan: een retourtje Amsterdam geboekt voor ons drieën. We hopen op woensdag 12 maart aan te komen en gaan de 31e weer terug. Ik zie er nu al heel erg naar uit om iedereen weer te zien!

One comment

  1. Friek · · Reply

    En? Zit je al lekker in het vliegtuig?

Leave a Reply

