Een bijzonder mooie ochtend

Gisteravond mocht ik dan eindelijk naar het vliegveld om M. op te halen. Na een reis van ongeveer 24 uur (Brussel-A’dam-Lima-Tarapoto) was hij na ruim 2 weken weg te zijn geweest, weer thuis. De kids sliepen al, dus ze hadden nog niet in de gaten dat papa weer thuis was. Vanochtend was Leon als eerste wakker, en hij was blij zijn vader weer te zien. Natuurlijk moest meteen de koffer uitgepakt worden, want daar zitten altijd interessante dingen in. Dit keer werden we erg verwend, mede dankzij inspanningen van mijn lieve familie. Uit de koffer kwamen kinderkleren tevoorschijn, kranten en tijdschriften, kleurboeken, Belgische bonbons, stroopwafels, pindakaas en ga zo maar door. Terwijl ik nog in bed zat werd mij dit alles aangereikt, dus ik had geen haast om uit bed te komen. Ik kreeg er ook nog ontbijt op bed bij, en ik was helemaal gelukkig. Ook fijn om niet meteen als je wakker wordt met de kinderen bezig te hoeven zijn, maar dat weer te kunnen delen. We hebben ze een dagje vrij van school gegeven, zodat ze vanochtend tijd hadden om met papa te spelen en hun nieuwe kleurboeken vol te kleuren.

We zijn dus weer compleet, en hebben er sinds afgelopen zondag ook nog bezoek bij, vriendin Loes uit Iquitos, met haar vriend Dick. Ze zijn hierheen gekomen met de lancha en genieten hier van het iets koelere klimaat, de mooie omgeving en natuurlijk ons zwembad. Hoe lang ze blijven weten zij en wij nog niet, maar het is erg gezellig zo met elkaar.

Leave a Reply

