Zo, we zijn er weer!

Een week geleden kwamen we thuis, moe en gebroken van de lange reis en de jetlag. Maar thuis is thuis, of dat nu in de jungle is of ergens anders. En het is fijn om weer thuis te zijn. De effecten van de jetlag zijn inmiddels weggeëbt en het gewone leven is weer begonnen. Leon en Malou vonden het heerlijk om weer naar school te gaan, de juf kreeg een stevige knuffel van ze. En ik ben blij met mijn vrije ochtenden thuis. En met mijn nieuwe, meer dan 600 recepten tellende kookboek. Daarmee kan ik mij weer met frisse moed op de dagelijkse bereiding van de warme maaltijd storten. Om de Hollandse huiselijkheid nog een beetje vast te houden, heb ik ook maar een nieuw tafelkleed aangeschaft: Tafelkleed

3 comments

  1. Willemijn · · Reply

    Hoi Veenwolfjes,

    Goed om te lezen dat jullie weer veilig en wel in Tarapoto zijn aangekomen en nog wel met zo’n leuk Hollands tafelkleed! Was de boerenbedvakantie nog goed bevallen of toch meer iets voor echt mooi en warm weer? Ben benieuwd of het kookboek je gaat bevallen. Geniet van de guacamole die je er mee kunt maken!

    Groetjes, Willemijn

  2. Joke · · Reply

    Haha, een Hollands tafelkleed, MET een heerlijke ananas! Ja, dan voel je je idd weer lekker thuis.
    Leuk om te horen dat je het goed had. ‘k Had net te laat door dat jullie in deze contreien rondhingen, had je anders graag ff gezien ofzo.

    Veel plezier weer in het verre-daar!

    Groet,
    Joke

  3. Pachamama · · Reply

    Het tafelkleed is overigens een Peruaans product (of Chinees, kan ook heel goed), maar ik vond het wel Hollands aandoen. En het is plastic, dus het beschermt de tafel mooi tegen viltstift, verf en andere vlekken.

Leave a Reply

