O nee, niet wéér!

Had ik gisteren nou een beetje stof in mijn oog, of was het een wimperhaartje? Ik besteedde er niet zoveel aandacht aan, maar ik had toch wel de hele dag het gevoel dat er ‘iets’ in mijn oog zat. En toen zei Jhony (de buurjongen die Leon en Malou altijd ophaalt van school) ook nog dat mijn oog een beetje rood was. Nee hoor, niks aan de hand, zei ik nog. Ik heb die bindvliesontsteking al gehad en dat was al erg genoeg, dat krijg ik heus niet nog een keer. Bovendien was het een virus, daar krijg je toch altijd maar één keer last van?

Maar vanochtend was het tóch raak. Weer een dik, waterig, prikkend oog. Gelukkig alleen (nog) maar mijn rechteroog, maar toch. Het is bovendien zo besmettelijk, dat mijn andere oog er ook wel aan zal moeten geloven. Ik kan alleen maar hopen dat ik er toch een beetje weerstand tegen heb opgebouwd en dat het deze keer geen 6 dagen duurt voordat het over is.

Uit protest heb ik vandaag een dagje vrij genomen. Ik zal straks Leon en Malou even op de hoogte stellen.

One comment

  1. Heej,
    Irritant zeg die peruaanse ziektes, dat krijg je natuurlijk met al die antibiotica slikkende mensen, dan worden de bactierien resistent. Alhoewel, dat geldt niet voor virussen geloof ik?
    En ja idd stiekem een blog, laatst aan rich geshowt, die moest wel hard lachen dat ik het nog niet verteld had 😉
    Zolang ik er niets over hem op zet vind hij het wel goed geloof ik….

Leave a Reply

