Keuzes maken (meta)

Als je niet buitenshuis werkt, zoals ik, kun je je tijd grotendeels zelf indelen. Dat is natuurlijk erg fijn. Naast de dagelijks terugkerende onderdelen als het naar school brengen van de kinderen, boodschappen doen, koken en andere huishoudelijke klusjes, heb ik nog een heleboel tijd over. De vraag is dan wat ik ga doen met al die tijd. Hoge prioriteit heeft op dit moment het zoeken van werk, maar dat schiet nog niet zo erg op, ik wacht nog op reactie van ITDG. Sporten doe ik nu wel regelmatig, drie keer per week. Maar dan nog. Ik heb maar eens op een rijtje gezet wat ik belangrijk vind om met mijn tijd te doen, waar mijn prioriteiten liggen dus. Daar kwam dit uit:

1. Dagelijkse bijbelstudie en gebed

2. Zorg/aandacht/tijd voor Leon en Malou

3. Huishouden, administratie, andere klusjes

4. Werk zoeken/werken

5. Sporten

6. Contact houden met mensen via e-mail

7. Creatieve dingen zoals weblogs bijhouden en fotoalbums maken

8. Het lezen van boeken en tijdschriften (o.a. zelfstudie van allerlei onderwerpen)

9. Ontspanning en vermaak (zoals TV kijken en het bezoeken van Internetfora)

Mijn leven in een notendop dus. Logischerwijs zullen dit dan ook de onderwerpen zijn die je het meest tegenkomt op dit weblog.

Leave a Reply

