Boekenlijst

Vorig jaar juli was de laatste keer dat ik schreef over de boeken die ik had gelezen. In oktober waren we in Nederland en daar kon ik mooi mijn voorraadje leesvoer weer aanvullen. Daar ben ik inmiddels al aardig mee opgeschoten – de oplettende lezer zag het lijstje ‘nieuwe aanwinsten’ in de rechterkolom steeds korter worden – dus het is weer tijd voor een ‘boekverslag’.

Het boek waar ik het langst over gedaan heb, hadden we al een tijdje in huis: Che Guevara van Jean Cormier (een biografie dus). Hier in Zuid-Amerika is Che Guevara voor velen een held, een bevrijder, of op zijn minst een groot voorbeeld.

Leave a Reply

