Malou 3 jaar!

Dinsdag was het precies drie jaar geleden dat Malou werd geboren, hier in Tarapoto. Maandagavond moest ik al even terugdenken aan de supersnelle bevalling, die 3 jaar terug in de loop van de avond begon. Om een uur of 10 had ik serieuze weeën, en om 11 uur belden we de gynaecoloog dat hij zijn kliniek maar vast in orde moest maken, want het kon niet lang meer duren. Hij moest nog helemaal uit Lamas komen, zeker een half uur rijden vanaf hier. Tegen twaalven werden we allemaal een beetje zenuwachtig, want de weeën werden nu wel erg heftig en nogmaals belden we om te vragen of we inmiddels in de kliniek terecht konden. De gynaecoloog was net aangekomen, dus wij (dat wil zeggen, mijn vader, M. en ik) spoedden ons in de auto naar de kliniek, terwijl ik ondertussen persweeën kreeg. Gelukkig was het maar 5 minuten rijden naar de kliniek, want ik was nog maar net binnen of Malou kondigde zich aan. Er was geen tijd meer om nog naar de verloskamer te gaan, die ondertussen in orde werd gemaakt. Ik ben gaan liggen op het eerste bed wat ik zag en daar werd Malou geboren, om kwart over twaalf ‘s nachts, nog maar net 7 april dus. Ik was totaal overdonderd door haar snelle komst – hoewel we al dagen zaten te wachten tot de bevalling zou beginnen. En dat is nu alweer drie jaar geleden. Malou is inmiddels al een hele dame geworden, (bijna) altijd vrolijk en de hele dag aan het kletsen. Zondag hebben we haar verjaardag al gevierd, en mocht ze haar nieuwe verjaardagskleren aan. Daarmee wilde ze natuurlijk wél even op de foto…

04_mooie_speldjes

2 comments

  1. Wat gaat de tijd vreselijk hard zeg! Ik kan me nog herinneren dat ik die blog las. Gefeliciteerd!

  2. Joke · · Reply

    Tsjonge, drie jaar, ja dat vliegt! Gefeliciteerd met de verjaardag van jullie mooie meid! Wat een prachtige foto.

    Groet,

    Joke

Leave a Reply

