Wasmachineleed (3)

Vandaag kwam de reparateur met het vervangende onderdeel voor onze wasmachine. Dit onderdeel was speciaal besteld uit Lima, en vooraf door mij betaald. Helaas was meneer zo dom slim om de wasmachine eerst maar eens aan te zetten (om te kijken of ‘ie nog steeds kapot was?!), waardoor natuurlijk het deurtje blokkeerde en vervolgens natuurlijk niet meer open ging. En hij daardoor dus niet bij het kapotte onderdeel kon, die alleen verwijderd kan worden met het deurtje open – zoals we al eerder geconstateerd hadden. Ik was er toen even niet bij, maar grmbl#&@!! – ik kón hem wel wat. Het kan wel weer een dag duren voordat dat deurtje op magische wijze weer ontgrendelt. Maar goed, het maakte uiteindelijk niet eens uit, want het speciaal bestelde onderdeel bleek niet in onze wasmachine te passen, dat kon hij dan nog wel zien. Ik heb hem dus maar niet zo heel vriendelijk doch dringend verzocht dit probleem op te lossen, en wel zo snel mogelijk.

Vervolgens heb ik de was van 4 dagen in een vuilniszak gepropt en ben naar de wasserette gereden – waar de wasmachines wél werken.

Morgenochtend kan ik het weer ophalen.

En zondag gaan we op vakantie!

Leave a Reply

