Opruiming

Aangezien we nu al ruim een jaar op dezelfde plek wonen, hebben we de jaarlijkse Grote Schoonmaak die verhuizing heet gemist. En in een jaar tijd blijk je toch een hoop rommel te kunnen verzamelen. En opeens had ik zin om dat aan te pakken, dat moet toch ook kunnen zonder verhuizing. Ik ben maar begonnen met de kleren die we nooit meer aanhebben. Kleren weggooien doe ik eigenlijk nooit, maar weggéven kan natuurlijk wel. Er zijn hier ook genoeg mensen die we daar blij mee kunnen maken. Dus heb ik nu alles uitgezocht en ben ik het beetje bij beetje aan het wassen (oude kleren of niet, ze moeten natuurlijk wel schoon en fris zijn).

En als dat klaar is, kan ik meteen door met de logeerkamer, want nog maar 5 nachtjes slapen – Leon houdt het precies bij – komen ‘tante A. en tante K.’ een weekje bij ons! We kijken er erg naar uit. Al was het maar vanwege de hagelslag en nasimix die ze voor ons meenemen.

Leave a Reply

