'Sleep like a baby'

Slapen – ik kan er niet genoeg van krijgen tegenwoordig. Onze kinderen doen al lang niet meer aan een middagdutje, nu ben ík degene die na het middageten echt even moet slapen. Heerlijk dat dat ook kan, want M. is dan meestal wel thuis en houdt de kinderen even bezig. En zelfs als hij er niet is, trek ik me even terug en instrueer de kids dat ze zich een uurtje zelf moeten vermaken. Lief als ze zijn, gaat dat meestal nog wel goed ook.

Ondanks al dat slapen ben ik ‘s avonds alsnog moe, en ga het liefst om 10 uur al naar bed. Om vervolgens regelmatig midden in de nacht een uur of langer wakker te liggen. Kortom, ik slaap als een baby…

One comment

  1. mama Veen · · Reply

    Het is je van harte gegund hoor dat middagslaapje! Toen ik van Hanneke in verwachting was(30 jaar geleden!) instrueerde ik Martijn dat hij lief moest gaan spelen. Ik sliep dan op de bank en Martijn maakte dan de mooiste bouwsels van lego. “Mama hij is klaar”, zei hij dan en ik deed een oog open om ernaar te kijken” OOOOOOOOOOOOOh, wat mooi met een lange …..geeuw.

Leave a Reply

