Aftellen

Over precies 3 weken hoop ik op Schiphol te landen met Leon en Malou. Het aftellen kan dus nu wel echt beginnen. Pas 4 weken later reist M. ons achterna, hij moet tenslotte gewoon werken. Ik ben dan straks dus 4 weken alleen met de kinderen, maar we gaan wel gezellig bij opa en oma logeren. Nu sta ik er trouwens ook alleen voor, want M. is weer eens op reis, dit keer naar Washington. Hij heeft het Witte Huis al van dichtbij gezien (zijn hotel zit daar vlakbij) en nog allerlei ander moois en historisch dat de stad te bieden heeft. Vandaag en morgen zal hij daar deelnemen aan een congres, en komt dan donderdagavond weer thuis, na een tussenstop in Lima.

Ik ben ondertussen druk bezig mijn lijstjes af te werken; het begint al aardig op te schieten. Het weer werkt ook lekker mee, want het is niet meer zo vreselijk heet als de afgelopen weken. En – goed nieuws – ik werd net gebeld door de juf van Leon en Malou of ik het goed zou vinden als ze nog een weekje langer door zouden gaan met de ‘vakantieschool’. Helemaal prima natuurlijk. Dit zou eigenlijk de laatste week zijn, maar nu komt er dus nog een week bij en hebben ze daarna nog maar 1 week geen school en dan gaan we al naar Nederland. Komt heel goed uit dus.

En… afgelopen zaterdag hebben we het koopcontract voor het huis getekend! Alleen de betaling moet nog afgehandeld worden, maar als het goed is zijn we voordat ik vertrek in bezit van het mooiste huis van Tarapoto!

2 comments

  1. Friek · · Reply

    Ha zus,

    Ik kijk er erg naar uit, en ben ook al aan het aftellen! Succes met al je lijstjes en 1001 dingen waar je aan moet denken!
    Gr,
    Friek.

  2. Monnique · · Reply

    Datum aankomst Nederland staat genoteerd. En het koopcontract is dus getekend, gefeliciteerd met jullie nieuwe (oude) woning. He doeg, Monnique.

Leave a Reply

