Babykamer

Bij zwanger zijn hoort nesteldrang en dat kun je dan mooi gebruiken voor de inrichting van de babykamer. Nu stelt dat in ons geval niet zoveel voor – verwacht hier geen desingmeubeltjes of perfect op elkaar afgestemde kleuren. De babykamer is zelfs nog grotendeels studeerkamer. Maar ach, wat heeft een baby nu helemaal nodig, behalve zijn liefdevolle ouders en regelmatig een slok warme melk? Om toch een indruk te geven van waar de baby gaat slapen en verschoond zal worden, hierbij wat foto’tjes:

Babykamer_1_klein De commode dus, in de kamer naast onze slaapkamer.

Babykamer_2_klein

En het babybedje, gezellig naast ons bed…

3 comments

  1. Joke · · Reply

    Oh, geweldig zo’n (co-sleeper)bedje! Ideaaaaal!
    En ik kan het weten, want bij ons is ‘ie inmiddels sinds een dag of wat gevuld 🙂

    Groet,

    Joke

  2. Vanessa Deij · · Reply

    Beste Martine,

    Ik ben een freelance journalist voor de website van de Wereldomroep. Ik stuitte toevallig op de website van Expat Mama’s (expatise.blogspot.com) en dacht dat dit een heel leuk onderwerp zou zijn voor een verhaal voor de community nieuwsbrief WereldExpat (onderdeel van de Wereldomroep). Deze nieuwsbrief is special voor Nederlandse expats en emigranten in het buitenland.

    Ik zag dat u een van de verhalen heeft geschreven op Expat Mama’s. Ik zou graag voor mijn verhaal over de website graag enkele van de expatmama’s spreken. Ik wil o.a. vragen waarom u heeft mee gedaan met een verhaal op deze site? Hoe is het gegaan? Heeft u hierdoor in contact kunnen komen met andere moeders in Oostenrijk?

    Ik hoop dat ik u hierover telefonisch zou kunnen spreken. U kunt me via de mail bereiken als u interesse heeft om uw verhaal met mij en andere Nederlanders in het buitenland te delen. Uiteraard wil ik graag wat meer over WereldExpat en het verhaal uitleggen voordat u akkoord gaat met medewerking aan dit verhaal. Als u wilt zou u mij uw telefoonnummer kunnen mailen en tijden waarop ik u zou kunnen bereiken (of juist niet) en ik neem zelf zo snel mogelijk contact met u op.

    Met vriendelijke groet,

    Vanessa Deij

  3. Martine · · Reply

    Beste Vanessa,
    Ik wil best even contact met je opnemen, maar je mailadres wordt niet getoond bij je reactie (ook niet aan mij). Je kan me even een mailtje sturen op veenwolfjesatgmail.com.
    Ik woon overigens in Peru, niet in Oostenrijk ;-).
    Martine

Leave a Reply

