Een voornemen

Mijn vorige logje was een beetje negatief. Alsof ik mijn geliefde weblog niet meer belangrijk zou vinden. Het tegendeel is waar. Het ontbreekt me alleen vaak aan tijd, inspiratie of energie. Maar ik laat het er niet bij zitten. Vanaf morgen hoop ik hier elke dag (!) iets van me te laten horen. Al is het maar met een foto. Olivia slaapt elke avond vanaf een uur of 7 (en dan de hele nacht door – slechts af en toe onderbroken voor een voeding – wat is ze toch geweldig hè), dus dat moet toch mogelijk zijn.

Om dit voornemen te onderstrepen heb ik vanavond maar vast de look van Pachamama wat aangepast.

Tot morgen!

4 comments

  1. GeertjeGeertje · · Reply

    Tjonge, wat ambitieus!
    Maar daarom niet minder leuk!
    Heel veel succes met dit voornemen.

  2. Geertje · · Reply

    Ik heet natuurlijk gewoon Geertje…

  3. Friek · · Reply

    Wat is er nieuw aan de look behalve dat het nu heel zwart is?

    Gr,
    Friek.

  4. Martine · · Reply

    @Friek: nou, het is dus heel zwart. Maar er is nog wel meer veranderd hoor, daar komt nog heel wat bij kijken ;-). Zoek de verschillen, zeg maar.

Leave a Reply

