8:2

Onze wekelijkse ontmoeting met de The Tuttle Tribe was deze keer op zaterdag. Omdat Amy ook even zonder man was en ik toch in de buurt van haar huis moest zijn voor de balletles van Malou, spraken we bij haar thuis af. Zo waren we daar dus met acht kinderen (vijf van haar en drie van mij) en twee volwassenen. Daar stel je je een enorme drukte en chaos bij voor, maar dat viel reuze mee. Er werd binnen gespeeld, buiten gespeeld (in de zandbak en het zwembad) en ondertussen hadden we zelfs nog tijd om te kletsen. Ook de gezamenlijke maaltijd verliep in alle rust. Blijkbaar goed opgevoed, die Tuttles ;-).

Al met al een heerlijk relaxte zaterdag. Ik ben blij met deze vriendschap!

(Nu had ik hier graag een foto bij willen plaatsen van hoe Malou zich enorm vermaakte in de zandbak, maar ik had geen camera bij me… Volgende keer beter!)

One comment

  1. Fijn joh, dat je daar zo’n goede vriendschap hebt! Vrienden zijn een zegen!

Leave a Reply

