Boeken

Gisteren heb ik eindelijk weer eens een boek uitgelezen: Grace Based Parenting van Tim Kimmel. Een heel goed boek – ik hoop er hier binnenkort nog wat uitgebreider over te schrijven.

Ondertussen had ik via Amazonpuntcom alweer een paar nieuwe boeken besteld en die kwamen vandaag al aan! De postbode kwam het pakketje bezorgen, verpakt in een enorme zak – het leek wel Sinterklaas. Er zaten drie boeken in: het Handbook of Nature Study, Hold On to Your Kids en A Charlotte Mason Education. Allemaal boeken die te maken hebben met opvoeding en (thuis)onderwijs. Met het einde van de kleutertijd van Leon in zicht en dus ook de keuze voor een andere school, zijn dit wel dingen die me bezighouden.

Verder heb ik nog een aantal boeken 'op de boekenplank' staan: Verkondig het Koninkrijk van Hans van der Lee (alleen nog tweedehands verkrijgbaar) en twee boeken van Jos Douma: De ontmoeting en Geworteld leven.

Boeken genoeg dus – nu nog de tijd vinden om ze te lezen!

Leave a Reply

