Dankbare dinsdag (op woensdag)

28 Kom naar mij, jullie die vermoeid zijn en onder lasten gebukt gaan, dan zal ik jullie rust geven. 29 Neem mijn juk op je en leer van mij, want ik ben zachtmoedig en nederig van hart. Dan zullen jullie werkelijk rust vinden, 30 want mijn juk is zacht en mijn last is licht.’ Mattexfcs 11:28-30
 
De afgelopen dagen was ik moe. Niet moe in de zin van 'ik kan het niet meer aan, ik zie het niet meer zitten', maar gewoon moe van het zorgen voor een zieke baby en nog twee anderen kinderen, terwijl M. er grotendeels niet was. Het enige wat dan helpt is heel erg op tijd naar bed gaan – maar dat doe ik dan weer niet. Inmiddels ben ik weer een beetje bijgeslapen en lijkt het met Olivia ook wat beter te gaan. Dus ik ben er weer. En ik tel mijn zegeningen.
 
86. Terugkeer van M. uit het buitenland
87. Een achtergebleven koffer die alsnog thuisbezorgd wordt
88. Allemaal lekkere dingen uit Chili: pindakaas, chocoladepasta, chocola, muesli, koekjes – genieten!
89. Een trampoline vol springende kinderen
90. Een telefoontje van M. die onverwacht vroeg terugkomt van zijn volgende reis
91. Paracetamol voor een zieke baby
92. Draagdoeken
93. Hangmatten
94. Een hoofd vol nieuwe ideeën
95. Goede gesprekken
96. Een restje oranje pompoensoep in de vriezer
97. Een snelle maaltijd voor de tv
98. Genieten van samen voetbal kijken
99. Een weblog dat weer werkt
100. Boodschappen gedaan voordat het vreselijk hard begint te regenen
Leave a Reply

