Dankbaar voor…

Boeken!

Een tijdje geleden bestelde ik een aantal kinderboeken bij Bol, in de hoop dat het goed zou gaan met de verzending en ze hier dan op een goede dag zouden aankomen. En vandaag was die dag! Afgelopen vrijdag kwam de postbode hier al met een brief waarin stond dat het pakketje klaarlag op het postkantoor. Ik kon daar terecht op dinsdag en donderdag tussen 9 en 10 uur. Dus vanmorgen alle kinderen in de auto, eerst twee kinderen bij school afgezet en vervolgens met het derde kind op weg naar het postkantoor. Daar moest eerst een aantal formulieren worden ingevuld en ondertekend en na een inspectie van de inhoud van het pakketje mocht ik het meenemen.

Daarom ben ik vandaag dankbaar voor:

138. Een betrouwbare Internationale postservice

139. Een zoon die zijn zusje voorleest uit Mannetje Tak

Mannetje Tak

140. Een vriendin die het geweldige boek 'Waar is Wally?' tipte.

Waar is Wally 

141. Een verzamelbundel met alle verhalen van Winnie de Poeh

Winnie de Poeh 

142. Een boeiend boek voor ouders van nieuwsgierige kinderen

Wie heeft de maan gemaakt

143. En natuurlijk het Boek der Boeken, maar die had ik al 😉

144. Een kwartiertje 'Stille Tijd' voor de drukte van de dag begint

145. Een moeder die nog meer boeken voor ons uitzoekt

146. Een man die een Spaanstalig boek voor me meeneemt uit Lima

La isla bajo el mar 
147. Tijd om te lezen 

148. Internet dat werkt – traag of niet 

En… welk boek ben jij aan het lezen?

2 comments

  1. Da’s grappig dat je dat vraagt. Ik zag bij de bieb een boek over symbolen door de tijd en alle culturen en religies heen. Heel interessant en ik kwam er Pachamama in tegen!!!

  2. Ik herlees een boek. Mag dat ook? Davita’s harp, van Chaim Potok. Was vergeten hoe mooi het is!

    Lees ze!

Leave a Reply

