Op mijn rug

Rugdragen – ik heb me er eindelijk een keer aan gewaagd. Soms móet ik gewoon even iets doen waarbij een kind op mijn buik of heup niet zo handig is, dus dan maar op de rug. Na het bestuderen van een draagdoek-handleiding slingerde ik Olivia met doek en al op mijn rug en knoopte haar vast. En het ging! Toen M. thuiskwam om te lunchen heb ik hem maar meteen gevraagd even een foto te maken. Malou wilde er ook graag op. Staat ze er niet heel lief bij in haar Hollandse jurkje?

Olivia op de rug_klein 
De eerlijkheid gebiedt te zeggen dat het niet de állereerste keer was dat ik Olivia op mijn rug knoopte – laat het de derde keer geweest zijn. En ik zie nog wel wat verbeterpuntjes, maar het gaat iedere keer beter.

Leave a Reply

