Sprakeloos

Na al mijn schrijven, denken en lezen over opvoeding en onderwijs ben ik nu wel even uitgepraat. Een mooi moment voor wat reflectie en… dankbaarheid. Het schriftje dat ik had om mijn dankpunten op te schrijven is op vreemde wijze kwijtgeraakt, da's wel een beetje jammer, maar ook zonder dat kan ik dankbaar zijn. Voor:

214. Een avondje uit met Amy, met als resultaat mooi gelakte nagels:

Nagels_klein 

215. Een warme douche met water uit de zonneboiler (het werkt!)

216. Een nieuw dak, dat nu echt bijna helemaal af is

217. Een echtgenoot die alle troubles over de betaling afhandelt

218. En sowieso bijna alles rond de verbouwing op zich neemt

219. Onze hulp Corita die onvermoeibaar stof en gruis blijft vegen en dweilen

220. Onze Olivia die alweer 8 maanden oud is

221. En niet meer meteen gaat huilen als ze niet bij mij is – papa is nu ook goed

222. De humor van een baby van 8 maanden (zo grappig)

223. Een pakketje boeken dat op het postkantoor op mij ligt te wachten

224. Tijd voor bijbelstudie om half 7 's ochtends

225. Onnozele films op tv om samen om te lachen

226. Beginnen met de dagen tellen tot 'opa en oma' komen – leuk om daarnaar uit te kijken!

227. Inspirerende bloggers

228. Een zus die een verhalenwedstrijd won

Leave a Reply

