Echt moe

Je weet dat je echt moe bent als je…

… 's ochtends de melk voor de havermout laat overkoken

… 's middags een zakje ketchup door de pastasaus doet in plaats van tomatensaus (wordt het wel lekker zoet van)

… 's avonds tegelijk met de kinderen in slaap valt en pas om half 12 weer wakker wordt om nog even de lichten uit te doen.

Tja, dat heb je soms. De lange nacht heeft me overigens wel goed gedaan, ik voel me alweer een stuk beter. Op tijd naar bed gaan, dat is wel het beste advies dat ik elke ouder zou kunnen geven - ik doe het alleen zelf lang niet altijd. Want de avond is zo fijn en altijd veel te kort.

Maar ik neem nog wel even tijd om stil te staan voor alles waar ik dankbaar voor ben vandaag:

244. Nog maar 3 dagen tot M. weer terug is

245. Nog maar 12 dagen tot 'opa en oma' komen

246. Lieve en gehoorzame kinderen (meestal)

247. Samen zwemmen in het zwembad

248. Leon die vandaag ineens besloot dat hij ook wel zonder zwembandjes kan zwemmen

249. Een boek dat me aan het denken zet

250. Nachtrust

One comment

  1. Slaap lekker!

Leave a Reply

