Speciale dinsdag

Wat is er weer veel om dankbaar voor te zijn! Na twee intensieve en vermoeiende weken kan ik nu weer wat ontspannen en hoef ik niet meer alles alleen te doen. En het is voorlopig even klaar met klussen in huis, ook fijn. Maar er is meer:

251. Twee veilige landingen: mijn ouders om 18.14u in Lima en M. om 21.14u in Tarapoto (hij was even een dagje in Lima geweest)

252. Een ontmoeting in Lima (zie boven)

253. Een koffer vol cadeaus en lekkers uit Nederland

254. Advent

02 

255. Licht

Jezus nam opnieuw het woord. Hij zei: ‘Ik ben het licht voor de wereld. Wie mij volgt loopt nooit meer in de duisternis, maar heeft licht dat leven geeft.’ Johannes 8:12

256. Nog een dankbare blogger

257. Een verliefd schoonzusje 😉

258. Weer samen naar bed

Tel ook je zegeningen en laat even een berichtje achter als je meedoet!

3 comments

  1. YKO · · Reply

    Hallo,

    Ik ben Ineke en volg je sinds gisteren.
    Ik schrijf zelf geen blogs, maar misschien een goed voornemen voor 2011.

    En dankbaarheid, ja dat zijn we gauw te weinig.
    Vindt het fijn je te volgen en wens je een Gezegende tijd toe.

    Groetjes uit Fryslxe2n
    Ineke

  2. Anneleen · · Reply

    Hoi Martine,
    Leuk om je belevenissen te lezen. Ik heb bewondering voor je. Alle dingen die je onderneemt. Ik heb het idee dat de tijd door m’n handen glipt. Ik ga genieten van een fijne kerst…ik hoop jullie ook.
    Veel liefs, Anneleen

  3. mama Veen · · Reply

    Dankbaar op deze dinsdag ben ik voor jouw inspirerende woorden en vandaag voor de opbouwende kritiek van mijn huiswerkgroep PPT, voor een gezegende Halderhofdag gister, voor een vlotte voorbereiding op de gebedsweek van 16 tot 22 januari, voor een nieuwe vrijwilliger bij de bijbelkring, die zich spontaan meldde, voor Christines’ humor bij het boor-project, Hannekes’ ferme moederschap bij de operatie van 2 kinderen tegelijk vorige week, voor JP die mijn nieuwe computer installeerde en Henrikes’ stralende verliefheid enz. enz.

Leave a Reply

