Bloggen?

Zoveel plannen, zoveel inspiratie, maar zo weinig tijd in dit nieuwe jaar! Ik weet niet precies hoe het komt, maar telkens gaat er weer een dag voorbij zonder dat ik blog. Wat doe ik dan wel?

Schoolspullen kopen voor Leon: schriften, potloden, boeken, allerlei soorten en maten papier, een schaar, lijm, etc.

De boeken en schriften kaften: eerst met papier van de juiste kleur en dan met doorzichtig plastic.

Een doos kaften waarin al die schoolspullen bij school ingeleverd moeten worden.

Stof kopen voor de broek van het schooluniform en dat naar een naaister brengen.

Gymkleren en -schoenen kopen.

De Nederlandse kerndoelen vergelijken met de Peruaanse leerdoelen.

Nog steeds nadenken over thuisonderwijs.

8 GB aan foto’s van het afgelopen jaar uitzoeken.

Mailtjes lezen en beantwoorden.

Leuke vakantieplannen maken.

Een dagboek bijhouden (nieuw dit jaar).

Kijken naar vogels die hun nestje bouwen in onze tuin.

Drie kinderen verzorgen en bezighouden (of ze houden mij bezig).

En allerlei huishoudelijke zaken.

Maar dat bloggen, dat komt ook echt wel weer!

2 comments

  1. Lastig he, om in een nieuw jaar weer in het ritme te komen en dan ook nog tijd voor bloggen te vinden. Ik heb ook steeds het gevoel alsof het er nooit meer van zal komen. Alsof er opeens veel meer te doen is, maar dat komt denk ik vooral door de frisse start die ik wilde maken met alles. Maar blijven bloggen hoor! Ik heb je nu op mijn leeslijst gezet, dus vanaf nu kan ik je automatisch volgen.

  2. haha ik heb je net in mijn lijst gezet; dus ik ben benieuwd!

Leave a Reply

