Pachamama is terug!

Ruim een jaar geleden begon ik een nieuw weblog: eatpraylovelivewrite. Ik heb daar welgeteld 21 posts op gepubliceerd, allemaal in het Engels. Maar ik mis toch mijn oude vertrouwde Pachamama blog, dat teruggaat tot april 2007 en waarop ik in al die jaren meer dan 300 posts heb gepubliceerd, over diverse onderwerpen (kijk maar eens bij de categories).

Ik neem daarom afscheid van eatpraylovelivewrite, maar zal een aantal van de posts die ik daarvoor heb geschreven nu op Pachamama zetten, zodat ze in elk geval niet verloren gaan.

Ik heb op Pachamama vooral in het Nederlands geschreven, met hier en daar een post in het Engels. Als je lang genoeg in een internationale omgeving verkeert, ga je haast in het Engels denken. Ik zal dan ook zowel in het Nederlands als in het Engels blijven schrijven.

Pachamama is dus terug, met een nieuwe layout, maar met dezelfde insteek: ik zal blijven schrijven over gewone en minder gewone dingen uit het leven op 10 graden zuiderbreedte en verder over alles wat me raakt, bezighoudt en inspireert.

Leave a Reply

